måndag, augusti 01, 2005

Nu har jag ändra lite i bloggen

Hej!
Nu har jag ändra lite på bloggens layout=alltså valt en ny färdig, därför att den andra blev så hackig och konstig i vänsterkanten bl.a.

Mår inte så där lysande, men har nu kokat mig lite kaffe vilket alltid kan muntra upp en sån som mig,:-)
Vill helst få med alla dagböcker och bloggar jag läser här i kant-menyn så det ska jag testa lite senare och så vill jag ladda upp ett nytt foto på mig själv.
Tog tillbaka mitt bloggnamn som jag haft så länge=*Min kopp te.*

*Magstarkt* hette denna fram tills nyss då, men den var ju en särkilt blogg då som skulle innehålla lite magstarka händelser och det var meningen att här skulle jag bara skriva i bland.
Har ju haft min blogg hos bloggi.se väldigt länge, men de fick ju nåt strul och nu såg jag att de uppgraderar mjukvara, tror jag det var.

Vi får väl se vilken av dessa 2 bloggar jag tillslut väljer.
-Önskar att det fanns fler layouter att välja på, men det gör det väl inte.?
Nån som vet?
-Har även testat att bjuda in en medlem hit och om det funkar sen ska jag bjuda in fler av er.
Jag hoppas ju på att man då ska kunna få mejl hem då jag uppdaterar, och kanske skriva lite själva här i min blogg.
:-)
Vore kul att bolla tankar på det sättet också.

-Har skrivit lite i den låsta dagboken nyss om nån är intresserad.

Nu stundar kaffe som är rykande färskt och jag känner att det håller på att vända lite grand, min lessenhet här.

See ya!

2 kommentarer:

Klockan augusti 01, 2005 8:51 fm , Anonymous Anonym sa...

Hej bästa vännen min ! Hoppas du känner dig gladare av kaffet!! Vad fint du gjort i bloggen !! Jag har fått ditt mail från din blogg, men är förmodligen alldeles för nyvaken för att förstå vad dom menar, men jag ska testa och klicka på en länk som finns med i mailet och se vad som händer. Jag har sovit som en gris i natt och drömt jätte konstiga drömmar. Tar nog en tur till CoopForum idag när jag kvicknat till. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och se om livsandarna återkommer !! Kram Annica

 
Klockan augusti 01, 2005 9:20 fm , Anonymous Anonym sa...

Nu har jag kollat in länken, jag kan inte tolka det på något annat sätt än att jag måste bli medlem och skapa en egen blogg där men eftersom jag redan har bloggar hos blogdrive vill jag inte göra det, vad synd att det inte går att bara få ett mail när du uppdaterar din blog! Nu har jag kvicknat till så pass att jag snart ska åka till CoopForum Kraaaam Kraxa

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida