fredag, augusti 05, 2005

bloggarbetat

God morgon!
Natten har ägnats åt blogg-forskning;-)
Ofta blir det så att när jag sysslar med nåt så isolerar jag mig till en sak.
Kan man uttrycka sig så?="isolerar jag mig"?

Jo! Antingen är jag helt uppsplittrad och påbörjar massa saker som inget av dem blir utförda och färdiggjorda eller så fixerar jag mig i nån slags hyperfokus.
I natt var det hyperfokus på bloggning och jag hade inte ens lust med det, men det är ju inte jag som styr utan min galna hjärna tydligen.

Försökte komma bort från blogg-spånandet och sökte på katter som bits i stället och där stannade jag en stund.
Här finns massa frågor och svar om katter och jag måste passa på och tala om att jag fått en ide i min skalle=skaffa en kissemiss eller 2 som kan få bo i vår lillstuga.:-)
Är ju allergisk med astma, men detta kanske skulle funka.
Vad tror ni?

Men sen sögs jag ohjälpligt in på bloggning igen..*suckar*
Likaså bestämde jag mig för att ha en härlig surfstund hos Mira, men det var iofs i går och då var jag hattigt splittrad och hängde inte kvar nånstans och därmed har jag min härliga surfstund hos Mira kvar.
Ingen ont som inte har nåt gott med sig=jag har kvar det gottaste s a s.:-)
Mira skriver lysande bra och på nåt vis rafflande så att man vill veta *Vad hände sen?*

Har i alla fall fixat banner igen till bloggtoppen. Fattar inte hur jag beter mig då saker plötsligt försvinner från hemsidan efter nån uppdatering???
I bland kommer gammalt åter=suuupergamla sidor som EJ ska vara där. Irriterande värre:-/

När man städat sin hemsida så den validerar och glänser av webstandardordning (om man kanske skulle ta och inför validering av hemmet också...*grinar upp mig*:o). Ja då man tycker man kan luta sig tillbaka och slappna av så vips har jag laddat upp en gammal nerskräpad- av -usel-kod-sida.
Har tyvärr lika dålig ordning i mina mappar på datorn som på sakerna här i hemmet.

Hade tänkt ägna en bra stund åt min allra äldsta vänskap och kommentera hennes blogg och kolla på bilder hos henne, men jag bara halkade ur och in på nåt bloggställe igen..:-/
Fattar det inte!!!?? Hur går det till????

Hjärnan tycks ha massa spår som är dränkta i såpa vissa dagar och jag halkar omkring som en annan bambi på hal is åt alla håll utom åt rätt håll.

Andra stunder, dagar så verkar det vara en spikrakt enkelriktad (tråkig)väg som leder bara åt 1 håll, vare sig slutet av den vägen innehåller nåt kul eller nåt trist.
Är dittvingad känns det som.

Det var trist att surfa och leta upp bloggtoppar när jag inte hade lust, men nu är jag anmäld till några ställen att pinga och dem kan ni se under länkar här.

Gjorde med våld ett försök att koncentrera mig på att rita grafik.
Det höll väl i så där 1 timma och sen var det kört och inget mer kluddande kom ur mig, trots att det är det bästa jag vet att få hålla på med.
Mysko.

Nu tar sömnpillret och M kommer strax och jag har kokat kaffe åt oss.
Ses!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida