torsdag, augusti 04, 2005

att pinga

Ny dag! Nya tag!
Vaknade och mådde uruselt.
Det visade sen att det var på grund av 1 abstinens av medicinerna+2 skitnödig.
Sen jag fick lite kaffe i mig började jag må bättre.
Nu är det bara mat som fattas.

Minns inte vad jag tänkte skriva om, men jag tror det beror på att jag skrev av mig i någras gästböcker nyss.:-)
Får gå dit och friska upp minnet, men för stunden skriver jag inget mer för jag ska försöka pinga detta meddelandet till nyligen.se
Nån som vet hur man gör?
Det står som info hos nyligen att man kan pinga manuellt här på blogger, men jag ser då ingenstans man kan göra det??
Vi får la se!
Ses!

1 kommentarer:

Klockan augusti 04, 2005 11:42 em , Anonymous Anonym sa...

Jag tror de menar att man ska göra det såhär ->
http://nyligen.se/pinga.php

Tack föressten för mailet. *kramar*

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida