tisdag, augusti 02, 2005

NU funkar allt igen:-)

Det gick att ordna detta.
Kom inte in först då det tydligen krävdes att jag loggade in som Kraxa??
Jädrar vad jag fick klia mig i huvudet innan jag insåg VAD jag hade gjort.
På de flesta ställen gäller det ju att man bockar ur allt som man INTE vill deleta, men si här var det tvärsom.
Jag skulle ta bort henne då vi kommit överens om det och ja vi bara testade.
Då blev det så att jag gav henne fulla administrativa rättigheter, men tog bort mina egna.

I alla fall så är Kraxa en tjej med huvvet på skaft så hon kom i håg användarnamn+lösen så jag kunde tillslut logga in och återställa mig själv som administratör:o))

Nu kan jag skriva igen som vanligt.

Har snokat på Wordpress idag som jag ju haft hemladdat sen lång tid tillbaka och i dag kom jag på hur jag ska göra..Tjollahopp!:-)
Nu vet jag hur jag ska få in en layout.
Ska bara ut och leta efter nån att trivas med;-)
Tack!! Sara!! För dina tips också.
De kommer säkerligen till användning förr eller senare.

Nu såg jag till min förtvivlan (lite överdrivet kanske;)att jag har över 100 inlägg skrivna här och att flytta över all dem, vete katten om jag ids med?!

Är nu helt slut, sömnig sen jag varit vaken och fått lösa problem osv sen kl 2 i går natt.

R har kommit in på en teknisk linje med inriktning energi-teknik och skolan ligger väääldigt nära hans mormor, min egen söta snälla mamma alltså.
:-)
~Wohooo!!!~
Vi måste dock avvakta lite och ta reda på mer, men vi har svarat att han ska in, men stå kvar på övriga val , nivåerna över detta.
Samtidigt sa han själv nyss att han tar detta valet.
Ja vi får se vad som händer, men jag känner mig glad att han slapp stoppas in på nåt reservställe på nåt induviduellt val.

Men man vet ju ändå inte om han kanske behöver ett sådant i slutändan då han gått i en liten klass och har ganska kraftiga auditiva perceptionsstörningar, vilket i korthet innebär att man störs lätt av både små och stora ljud.

Den som lever får se.

Godnatt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida