måndag, augusti 08, 2005

Anti-barbie

God morgon.
Har nattvakat och skall strax sova.
Hittade en protestlista här:

Anti Barbie

Väl tamjat för jag höll på att spy häromdagen då jag såg reklam för såna här Brass-dockor eller hur dom nu stavas?
Blev verkligen djupt chockad och fick gnugga mig i ögonen för att se om jag såg rätt.
-Har dom verkligen så där tjocka klumpar till munnar?
Tänkte jag förvånat och JO DET hade dom och vad beror det på tror ni kära vänner?
*ironiserar*.
Fettinsprutade eller silikonuppkörda läppar, mina damer och herrrar och BARN!
Ja just det! BARN ska leka med dessa och därmed inse att så fort de bara kan och förmår ska dom slänga upp sig framför en kirurg som sprutar in skiten så att sen alla vrickade jävlar kan tänka på att suga , snutta slafsa..you name it.
Fy fan!
På ren svenska.
Vad har det tagit åt människan och de som säljer produkter och attityder och roller och nu även har patent på människans HELA utseende och ska in i våra själar och äga oss.
Våldtäkt är bara förnamnet.
Läs inne på protestsidan läsarnas egna berättelser och se hur det går.
Har själv erfarenhet av en nära anhörig som har Aneroxia.
Nej jag orkar inte skriva mer.
Ses!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida