måndag, april 18, 2011

narkolepsi och cencur kan komma.

Mår i dag? Har tyvärr anfall av grymma tröttheten som påminner lite om narkolepsi.
Klistrar därför bara in kopior på de inlägg jag har gjort här på newsmill ang Annika Dahlqvists förvillarpris , om att det hon sagt inte stämmer. Jag blir då och då refuserad här och där och orkar inte hålla koll så därför gör jag så här i stället för att göra min röst hörd. Texten är för lång för skärmen så här är första delen


 andra delen av 1 kommentar jag gjorde i dag 18 april. Ni ser klockslag nederst till höger på bilderna.(editerat. Som jag trodde har inte min kommentar kommit med ännu och kl är nu 23.03 pip.)
ni kan se tiden längst ned i högra hörnet på bilderna.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida