torsdag, april 14, 2011

cencurerade kommentarer från mig på olika forum och bloggar

Oki rättar stavfelen också då da.Sista tillägget för i dag och förmodligen på en tid framåt. Jag vill ju använda min bra dag till roliga saker och till inte bråka med en  moderator.

Nu blev det en jäkla röra. Jag har tagit före och efterbilder, men dom tycks ha skrivit över varandra filerna så att det som är viktigt har  försvunnit???????
Någon är väl och pillrar i min dator också, kan jag tänka mig i dessa intrångstider, med virus och hackade datorer.
Bäst att skaffa sig en mac-dator snart kanske. Orkar inte skriva mer i dag så nu får röra ligga kvar och ni behöver inte bry er denna gången. Nästa inlägg kommer att  innehålla en översiktbar blandning av text och bilder som följer en röd tråd. OM jag orkar vill säga...Är bra i dag från sjukdomskänsla , men sen mår jag skit i 2-3 veckor och kan inte knappra på datorn då jag får sån värk och illamående.




Tillägg: Jag har gjort tabben att skriva över filerna längst ner så att den första bilden av dem blev dublett och den andra gick förlorad. Det var ju synd då det syntes tydligast där att det verkligen är fuffens i görningen..
Jag ska göra noggrannare i fortsättningen för det lär ju inte vara första gången som mina postade kommentarer tas bort från den bloggen så länge den moderatorn härjar där inne så som han gör. ;-) *hornen växer*. De bilder jag slänger upp nu kanske är svåra att få i hop handlingen till och de är från andra sidor där debatter förs som från newsmill kommentarfält och Annika Dahlkvist bloggar någon av dem.
Har även skickat inläggen till min mejlbox.










Mår i dag? Bra när jag kan slå tillbaka. Folk som sysslar med historieförfalsning! Må era ansikten tryckas mot ett piggsvin!!!! (Läs gärna den kommentaren jag fick i dag=lögn om att folk skulle ha klagat på mig. Jag har varit så naiv att jag inte trodde såna här lögnhalsar fanns i dagens läge, men hej vad jag bedrogo mig..Gillar tanken på mig själv som oförskämd och internettrollande..hahaha vilken syn för gudar ;o)))
Eftersom det som  jag skriver anses vara så pass störande att 80% av mina kommentarer tas på några men få ställen så publicerar jag bilder på hur det sett ut INNAN de raderadess. Kom gärna med konstruktiv kritik på hur jag ska kunna skriva så att jag INTE blir raderad!!!!
Nedan inlägg skrev jag med flit på ett lite retsammare vis än de helt befriade från otrevligheter andra kommentarer och det enbart med den baksluga tanken att då kanske jag blir publicerad om moderatorn kan peka ut mig som oförskämd. Det älskar han nämligen att påstå om dom inlägg han hittils tagit bort och det utan att de som läser har en aning om vad jag egentligen skrev som ska ha varit så hemskt att det måste suddas.
2 bilder...ett innanjag tryckte på skicka-knappen och en efter...klicka för att få dem större!
Källa (kommentarfältet på denna sidan):  OBS! Detta kan komma att publiceas. Det vet jag inte ännu, men är det inte kvar så ser ni ju det
http://blogg.passagen.se/annikadahlqvist/entry/artikel_p%C3%A5_vetenskap_folkbildning_nu

9 kommentarer:

Klockan april 14, 2011 3:14 em , Anonymous John Doe sa...

Det är många som klagat på dina inlägg, speciellt när du _inte_ varit trevlig och sansad. Kommentarerna i dina screenshots har jag överhuvudtaget inte sett till; submittade du dem alls...?

 
Klockan april 14, 2011 3:21 em , Blogger Min kopp te! sa...

jag postade dom och det kan du se på bilderna om inte annat. Visste att du skulle ljuga om det också så jag kommer göra större bilder och mer noggranna print screen om jag finner mödan värt det. Du kör med historieförfalskning och huvudsaken är att du vet om att jag och många andra också vet om att det är så det är. Demagoger skriver bara till såna som inte ids läsa så de kommer ju inte att läsa min blogg heller, så det lutar åt att jag skippar att lägga ner en massa krut på dina ilandsproblem.

 
Klockan april 14, 2011 3:22 em , Anonymous John Doe sa...

Japp, om du kollar på båda bilderna så är de båda bara på "förhandsgranskning", trots att du i bloggtexten skriver att de skulle vara före och efter att du skickat iväg den.

 
Klockan april 14, 2011 3:28 em , Anonymous John Doe sa...

Klagomål på dina kommentarer finns exvis här.

 
Klockan april 14, 2011 3:32 em , Blogger Min kopp te! sa...

Ja du har så rätt ! Jag har råkat spara över den filen när mekade i bildprogrammet, men jag kan ju prova att posta samma igen. Vill du det? Och ta en till print screen?
Huvudsaken är att alla vet att det är detta jag skrev och jag har ju sparat fler av dom inlägg som du kallar för att folk klagat på för att jag inte varit trevlig och sansad. Du ljuger och det vet du!!!!!

 
Klockan april 14, 2011 3:36 em , Blogger Min kopp te! sa...

Men snälla du ! Det är ju dina vänner som skriver också osanna anklagelser emot mig och dom har ju diametralt motsatta åsikter mot vad jag har.
Det fattar ju folk som både kan läsa och tänka och kolla fakta så jag vet inte varför jag bryr mig egentligen.
Men den som har ont uppsåt får alltid igen det 3 fggr om, förr eller senare.
Jag är helt ärlig om precis allt och det cencurerar du för att du vet att jag skriver så att många blir nyfikna på att läsa och kanske börjar dom för första gången i sitt liv kolla upp fakta. Man vet aldrig.:-)

 
Klockan april 14, 2011 3:38 em , Blogger Min kopp te! sa...

Jag tar de inläggsbilderna jag har sparat hitintills och trycker upp dem här sen och skriver samtidigt de kommentarerna igen och postar dem igen så får du cencurera hur mkt du vill. Vilket du redan gör och har lov till självklart. Men tro inte att du lurar några mer än de som inte kan läsa.

 
Klockan april 14, 2011 4:06 em , Blogger Min kopp te! sa...

Du menar det här inlägget va? Tänk det är ju otroooligt att det har fått stå kvar och sen kommer otrevliga svar på det från dina bill och bull-kompisar Måns!!:-))
*Kloka människor marst till ursprungskällorna och kontrollerar om VOF är så där orättvisa som det påstås .
Okloka människor sväljer påståenden från människor, utan att reda ut vad som är sant / osant och dem kan jag inte diskutera med då de litar på : " osäkra källor ". Och kan häva ur sig all slags information som inte har någon grund .
Har kontrollerat hur Dr. Hahn resonerar och blev verkligen förvånad.
Anser att om en läkare försöker bota sitt barn som lider av autism med religioösa metoder så bör soc tillkallas .
Vi äger inte våra barn , har inte rätt att utöva expriment på dem.
Autism är inte fritt att leka med bara för att orsaken okänd.
Annika har fel. Fråga vilken förälder som helst som har barn med autism om vad de anser.
LÅTSASEXEMPEL:
Om jag har cancer och orsaken inte är känd, har väl för tusan inte min förälder om den är läkare , eller bara lekman, rätt att försöka behandla mig med HJÄLP AV religiösa metoder????
Man kan få men efteråt och man ska verkligen inte oroa människor med autism som är så beroende av trygghet och rutiner i vardagen och som dessutom brukar vara väldigt noga med vad man får göra och inte får göra.
Kan se situationen framför mig där en pojke kommit i puberteten och minns hur han blev behandlad kommer upprepa i det oändliga att föräldern gjort något konstigt mot honom.
Det man inte vet något om ska man ge fasen i att försöka testa på sina medmänniskor. Häxeri och övernaturliga saker bör man bara utöva med vuxna liksinnade som är med på noterna.
Härinne blir det bara värre och värre med ovetenskapligheten.
Så jag avstår från att tipsa om denna bloggen för mina vänners blodtrycks skull. OJ..får man säga så här?? Blir väl cencurerad och bortsuddad nu kan jag tro eller? Det ni kallar VOF för och alla påståenden om dem är något som ni själva är och inte dom.
Den som sa:et han var:et!! Ni projicerar er egen maktfullhet mot oskyldiga som bara vill en sak= Folkbilda och hålla hårt på vetenskapliga metoderna.
Skrivet av Ankie den 30 mars, 2011 kl. 02:57 *

 
Klockan april 14, 2011 4:39 em , Anonymous Monika sa...

kikar in hos dig goase Ankie!

Bara för att du är du och för att känt dig i snart 10 år via webben.

Kramelikramar

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida