fredag, april 08, 2011

Ber mina läsare om förlåtelse!!!

Mår i dag? Kan inte röra mig då kroppen är helt stel och när jag försöker så åker massa grejer i golvet , men inget har gått sönder, konstigt nog ännu. men jag  är pigg i skallen i alla fall.
Måste be tusen ggr om ursäkt då jag haft bloggen fel inställd på att bara 3 personer ska ha tillåtelse att läsa den och det är ju HELT fel. Jag har sen länge haft att alla kan kommentera och tog för givet att alla också då kan läsa, men det fanns en liten elak flik där det var fel i bockat för endast de här 3 personerna då att läsa bloggen.
Hoppas att ni kan förlåta mig alla ni som troget följt min blogg under så här många år. Förstår faktiskt om ni inte kan det, men nu vet ni alla fall att det var inte min mening.

Håller på och diskuterar i forum , en och annan trevlig blogg och på Newsmill . Kan inte skriva så många inlägg och det retar mig, för att nu har jag verkligen mycket att säga , plötsligt, som är viktigt. Nu kräver vissa inlägg svar hux flux och så har det inte varit förut eftersom det har inte varit så viktigt att just jag svarar och ofta i forum så är det ju alltid flera som skriver så bra svar redan  att man själv inte behöver:-) Nu behöver jag skriva mer och får så jävla ont i fingrarna. Har försökt att förmå min käre blivande make att vara min förlängda arm, men det går inte. Han har ju dyslexi dessutom .liksom sonen våran också har. Någon mer än jag som är sugen på att skriva om vetenskapliga principer när folk ger katten i att använda sig av dem och blir sura om man frågar eller påpekar just det otyget? Eller prata med en snart färdig dietist?
Så klicka er runt på de färgade länkarna ovan.
Nu letar jag fram en bild och sen blir det mat och vila..tror jag...om jag inte retar upp mig på nåt förstås och skriver ändå. Fakir som man är;o)


Uploaded with ImageShack.us
P.S Detta vrålåket BLIMO PERMOBIL
ska jag få hem i morgon eller övermorgon. Är SÅ jävla lycklig!! Har ju inte varit utomhus på flera år, mer än ner till läkarhuset.
Nu ska jag ju kunna följa med på promenader t.ex. Är så glad så glad så glad:-) Det var rea på den. Läs specifikationerna så får ni se allt denna klarar av. d.s

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida