torsdag, april 14, 2011

cencur på newsmill kanske?

Mår i dag? Nu mår jag sämre igen så jag använder klippa och klistra och använder bloggen en tid för att ta kopior på det jag skriver i dom debatter där moderatorn suddar bort det jag säger.
Källa :
http://www.newsmill.se/artikel/2011/04/06/efter-svininfluensan-vetenskap-och-folkbildning-m-ste-ta-tillbaka-f-rvillarutn-mn?page=1#comment-254471. . Ska under en längre tid samla material så jag kan skriva en helt egen artikel inne på newsmill som ska handla om hur mkt som förvanskas på internet via skröpelfria personer med cyber-kartchuk i högsta hugg. Kännetecken= i kommentarfältet kommenterar dom andra tyckare och suddar så mkt att det till slut bara blir kommentarer kvar med deras eget namn. I kommentartrådar är det väl meningen att ANDRA än författaren ska få tycka till? Och det utan att bli smädade. De inlägg som smädas ligger heller inte kvar för det mesta.. Ska villigt erkänna att jag bara sett detta beteendet kanske max 10 ggr på alla dom 10 år som jag surfat på internet , men jag tycker botten är nådd nu och det kan faktiskt bli en massa löst snack på stan där folk påstår fel saker för varandra t.ex om hur farligt det är att vaccinera sig, som t.ex ,numera efter internetdebatter med felaktig information, gör så att t.ex mässlingen både sprids och blir extremt farlig för vuxna och unga människor som har antingen inget eller ett  halvtaskigt  vaccinskydd kvar sen dom var små. Bild 1 är tagen efter att jag postat och då kan man se senare om inlägget har raderats eller inte
Bild nr 2 ser man hur det ser ut medans jag håller på och skriver. Inte för jag vet om det har nån betydelse, men för säkerhets skull kanske

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida