söndag, november 21, 2010

Mindre vätska i benet

Mår i dag? Segt med en del värk, men är på rätt bra humör ändå  även om det svänger en del när vi nu  går mot "vampyrernas natt" snart.
Skriver upp här så att jag inte glömmer.
Har burit upp magen när jag rört mig mellan rummen här och det verkar som att något har lossnat som nu gör att blodet tycks ta sig fram igen ner till foten från arslet. Inte alls så svullet eller domnande längre, men i stället skvalpar det om det som är nedanför tårna.
Har köpt ett bälte som man har när man är gravid och drabbad av bäckenuppluckring.
Ska ta med det till husis i morgon och fråga om det är okej att jag gör en anordning som hissar upp magen.
:-)
This is kind of fun! Bilden jag får upp i huvudet av mig bärandes magen som vore den en klänning som annars hasar i marken.
:-)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida