tisdag, november 23, 2010

Höftregion, instabilt bäcken

Mår i dag? Apa-  :-(
Har inte gjort ett enda handtag på grund av fasansfull värk och då mest kring bäckenet och i händerna. Kan man sägas klara sina grundläggande behov om man löser t.ex hygienen med att sova i samma kläder i t.ex 8 dagar dygnet runt och sen när värken tycks glömma bort mig 1 dag då först kan jag duscha och byta kläder?

Orkar inte ens skriva så jag klistrar in det jag mejlade över till en trevlig människa.
Jag är totalt slut efter att ha gått i centrum. Ryggen benen ville absolut inte vara med om att gå så bara efter 20 meter fick jag tväront. Det tog oss nästan 30 minuter att gå från parkeringen. Kanske max 100 meter dit. Skulle till husläkaren men hon hade brutit foten och blivit opererad nu på morgonen. Hon sms:ade M om detta men han sov ju då han jobbat natt. Blev vaccinerad och blodprövad(nytt ord). Jättesnälla sköterskor som kunde göra detta ändå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida