torsdag, april 15, 2010

Stopp i debatten. Proppen har gått ur

Mår i dag? Bra vad det gäller värk. Värre är det med känslorna som far upp och ner som en pannkaka platt.

Blev sårad i dag av att få moderatorkritik som gick ut på att jag är väldigt svår att förstå när jag skriver.
Jag går med på att jag kan vara svår att förstå, men inte att jag är väldigt svår att förstå.
I alla fall är jag grinfärdig flera timmar efter den avhyvlingen som var inbäddad i med vänliga hälsningar, så klart.
Jag min inställsamma fan skrev först att jag gärna tar emot konstruktiv kritik och vill lära mig av misstagen.
Amen?? Ni hör ju och förstår nu varför jag mår apa  va?;o)

I dag satte jag punkt och tänker inte delta mer i denna konstiga debatten om Annikas förvillarpris.
Det kommer inget gott ur det hela. Tyvärr.
Dagens censurerade (mina) inlägg kan ni dock få läsa en sista gång.

Skrivet av xxx den 15 april, 2010 kl. 12:54 #
[citat]
*Att vuxna människor mobbar andra för vad som står i Kvällstidningarna är rent sanslöst!!!! 
"Föreningen Vetenskap och Folkbildning (VoF) har till uppgift att främja folkbildning om vetenskapens metoder och resultat." 
Är det genom att läsa Kvällstidningarnas skvaller ni främjar er verksamhet?*
[slut citat]
OBS Jag är icke medlem av VOF och tänker själv.
Nu var det ju inte så att det var vad kvälltidningarna skrivit som avgjorde valet av förvillarpristagare.
Läs gärna motiveringarna nogrannare .
Blir så trött av att läsa om detta.:-/
-Har ni verkligen kollat efter innan ni "hejar" på Annika som missförstådd och mobbad?
Jag tycker att livsmedelsverket är nästa års kandidat. 
De skriver mycket skit som det verkar på den massiva kritiken mot kostråden de fått av en bunt läkare inne på dagens medicins hemsida, om jag inte missminner mig helt?
Annika är värd förvillarpriset i år tyvärr. Men inte för LCHF-kost-informationen som sådan. Den är bra.
Nästa år tycker jag att de som sprider mest galna råd ska ha priset. Förmodligen är det då  Livsmedelsverket.

-------

*Begränsning i textmassan*????
Mina okritiska inlägg kommer ju alltid med? Tar inte dom också upp plats här???

Har skrivit säkert 4-5 kritiska inlägg på ca 3 veckor och dom tas ej in.

Har skrivit lika många om inte fler som är positiva och de tas med.
Vadom detta sållande om det inte är cencur om man får fråga?:-/
-------------------
Nu är min gräns nådd till allas glädje antar jag?!
Kommer inte skriva här nåt mer och inte på vofs forum heller.
En mer illa skött debatt får man leta efter i mannaminne.
Har varit på nätet i över 10 år och detta som sker här i prata-förbi-varann-spela-offer- slås bara av en annan debatt (den fördes också i media och på forum och i bloggar)och det är den om ADHD som pågick under många år där Professor Gillberg fick löpa gatlopp på grund av en osedvanligt antivetenskaplig bok som heter: *Damp, hjärnspöken och hotet mot folkhälsan* skriven av Eva Kärfve. 
Lycka till med att föra ut informationen om LCHF och detsamma säger jag till VOFs forummedlemmar ang att bättra på vetenskapen och folkbildningen.
*Så här bäddar man inga sängar!*
Over and out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida