fredag, april 16, 2010

bloggkommentarerna är borta? Why?

Mår i dag? Riktigt bra i värkhänseende. Men det var jobbigt i går och jag vara väldigt ledsen och tyst. Inte ens mamma fick mig att tjattra så där ohejdat som jag är känd för att kunna göra. Överaktiv via prat p.g.a adhd.
Ska bli kallare utomhus och det gynnar ju som ni alla vet lilla mig. Jag slipper ha kronvärk då.

Har kopplat på arkivet igen. Kanske är det en hint om att jag tänker börjar skriva blogg igen. Kanske inte. Vi får se.
Jag upptäckte att alla kommentarer som ni , trogna läsare och otrogna har skrivit är borta??!! Varför? Ja det kan man ju undra. Måste in i mina *inställningar* och gräva.
På ett ställe stod det att det var 4 kommentarer, men när jag klickar upp så är där 0 kommentarer?
Nåt fel är trasigt.

Behöver gå in i html-koden också då jag såg att flera av  länkarna till hemsidor och  bloggar är avslutade
Tråkigt att så många har bytt till andra skriveriställen då vi haft kontakt i över 10 års tid och jag tycker att jag känner många utav er ganska väl vid det här laget.
Ska ju inte yttra mig jag som kanske är den värsta bloggstrejkaren på ett tag? ;-)

Nu sjunker mitt blodsocker och därmed hjärnkapaciteten.
Ska äta en matlåda mitt i natta  med köttbullar och massa sås, grönsaker och ska försöka peta bort potatisen (kolhydratbomberna )

See ya!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida