onsdag, juni 04, 2008

Givetvis hindi igen

I dag mår jag= Yr, svettig, värk här och där. Man kan kalla det mellandåligt eller mellanbra.

Återigen var hindi aktiverat på mitt konto, fast jag avvaktiverat det.
Alltså sånt här stör mig så förbannat att jag tappar lusten helt att blogga.
När jag skulle koncentrera mig på att läsa hur man gör för att få bort eländet så hittade jag det här.
http://help.blogger.com/bin/answer.py?answer=58226
Huuuur fan ska nån fatta allt detta?
Jag vill inte ha hindi-översättning och måste gå in varje gång jag loggar in och bocka ur det valet.
:-(((
Nu fick jag svinont i händerna också till råga på allt.

Ger upp!

2 kommentarer:

Klockan juni 04, 2008 11:04 fm , Anonymous Anonym sa...

Nej inget allvarligt i fysisk bemärkelse. Jag samlar energi för att stångas med socialens försörjningsstöd. Jag kommer fortsätta skriva framöver men det dröjer nog ett par dar. Finns här om det är nåt, vettu! :-)

 
Klockan juni 07, 2008 7:23 em , Anonymous Anonym sa...

Kram!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida