måndag, juni 02, 2008

lite hindi i dag igen:-((

Vad fan är det här???
I dag återigen, är den där jäääääävla hindi aktiverat igen?`????
Är det nån som har mitt login som går dit och ändrar.?
Jag orkar inte utreda närmare, men är jävligt jävligt pissetrött på detta så kanske jag gör nåt ändå, åt saken?!
Vi får se.

I dag kliar det så inihelvete i fingrarna och man ser små vita flagar som är mindre än knappnålshuvuden.
Sen får jag sådan , förtjockad, hud som man har under hälen på fötterna när jag kliar i kanterna av fingrarna och sen brukar ledvärken sätta i gång.

Nån som känner igen detta? Får gärna ge tips på diagnos. Husläkerskan har nämligen inte en aning

Just nu mår jag dock bra och har inte så ont..Ännu.

Måste springa ut och gräva upp såpnejlikor innan värken slår till så jag inte kan göra detta.
Sambon måste nog hjälpa mig för det är ca 30 plantor som ska upp och fördelas på ca 7-8 st som vunnit såna av mig.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida