fredag, maj 30, 2008

Öडेम-värk

Vet inte vad jag ska säga?
Har nog inte fått in bloggnerven i pennan än, eller i tangenterna.
;)
Har ont.
Skiter i det och trädde ett låååångt halsband med stor möda och SVETT..
När jag knutit avanced knutar och drog nålen baklänges igenom en sötvattenpärla för att få riktigt fäste med knut där också, så gick fanskapet till tråd av och det bara for ut pärlor över golvet, mig och soffan.
Hade hunnit så långt att jag var ju klar med halsbandet och skulle till att hänga det på mig.
Mitt första 2 radiga halsband dessutom.
När allt hände...plifft! Krasch i arslet, i soffan, ploppeti hoopppite dräääälllllll skutt skrap rull, stanna inbäddad nere djupt i mattan så ingen kopp te får tag i oss.....;o)))) så lät pärlorna.

Nu ska jag ge mig på dem med händer som dessutom sticker och domnar och ser nu ut som sand-box-påsar.
MED KEDJOR...ska försöka fästa kedjebitar mellan pärlor..så får vi se om jag kan...ha ha...
See ya!!
p.s
Vad tror du Andrea och du Puppy ass, är som kommer hända?
-Ska hoa klarat eller ska ho int?
Det är lite kul för på Traderas forumcafeer är det många som inte bara pratar dialekt, men de skrier på dialekt också.
;-))
Kom bara å tänka på det.
Trevligt folk det är i alla fall.

d.s
pps...jag är stolt över mina armband med kittypärlor så jag tar å visar en bild här.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida