måndag, juni 09, 2008

Ödem i halva kroppen

I dag mår jag= fans jävla skit. Har ena benet uppsvullet av vatten och på samma sida är armen avdomnad och konstig upp till.??!
Mina intraspångiösa diskbråck, ger sig till känna allihop och det känns som benen där inne gått av med vassa kanter. Om ni kan se bilden framför er?
Axeljävlen värker hela tiden och är ej rörlig över huvudet längre.
:-((((((((((
Kan inte gå och inte sitta stå¨.
Allt gör ONT!
Läser på om mineraler och biokemi och fans och hans moster matilda och funderar på att exprimentera rejält med sånt som att tillföra allt oralt och se om det hjälper.

Töm hälsokostaffären!
Ankie mår dåååååligt!
På plattan kan man köpa heroin har jag hört.
Undrar om det är tillräckligt starkt?

I övrigt knakar det som då man trampar på grenar i skogen om alla mina leder och knäna värker och så kliar det på fingrarna och där blir det hård hud.
VAD I HELVETE HAR JAG DRABBATS UTAV?????

Åker snart in akut.

Dessutom växer det ut taggit hår på hela mig???????????
Känns som när man raka sig om ni förstår hur jag menar?
Jag sticker mig på bröstet om jag nickar till.

Om jag hade vetat att man så totalt blev slut som artist vid fyllda 46 , nu är jag snart 49, så hade jag nog lämnat in tidigare.

Klart slut and over!

3 kommentarer:

Klockan juni 10, 2008 6:55 em , Blogger Annica Lundin sa...

Hej Vännen!

Nu har jag hittat din blogg!!!

Men kära du vad du ska behöva må dåligt,
tycker så synd om dig, kramar om hårt!

Lova att du går till doktorn om det håller i sig,
låter inte bra med ödem, ja inget av det du
beskriver låter väl bra precis, hoppas det går över fort!!!

Nu ska jag ta och skriva ett mail till dig.
Kram från Annica

 
Klockan juni 11, 2008 8:23 fm , Anonymous Anonym sa...

Låter uschligt jobbigt för dig! Skriver som Annica att det är bra med doktorer ibland. Se till att komma dit och få hjälp med det onda...
Kramar om försiktigt!

 
Klockan juni 11, 2008 1:59 em , Anonymous Anonym sa...

Kramar från mig som tänker på dig...

Tack:) Vad snäll du är som skriver så fint i min blogg. Tandläkare jo..(djäkla yrke det där också...).som tandvårdsrädd får man gå på vanligt högkostnadskort. Man behöver inte ens ha diagnos. Är man inskriven hos LSS kan man få ett s.k. tandvårdskort också som berättigar till det samma. Ärligt talat så betalar jag gärna själv bara de gör ett bra jobb. DET är det viktigaste för mig nu....
Tack vare mig händer det saker??? Men vad har jag sagt och gjort nu då??? (orolig)......
Kram och hälsa alla
Lotta

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida