söndag, juni 01, 2008

Tecknen kvar i bland

Blir verkligen inte klok ändå på de här hindiska tecknen???
Har ju avaktiverat och det slår på av sig själv och vops står det där att jag valt hindi igen. Fuck of! att jag har!!:-/

I dag svajar humöret igen, vilket ingen människa på denna jord är intresserad av att jag berättar, men det gör jag ändå, för mig själv om inte annan.:)
Lingonvecka startade i går den 30 maj 08.

Blir så bekymrad då jag har mängder med saker att paketera och ingen ork och ingen initiativförmåga.
Får chansa på att M vill hjälp mig, så som han gjorde en gång förut.
Men den gången hade jag åtminstone gjort färdigt alla adresslappar och andra papper som följer med varje paket ut i hallen här.
NU har jag gjort nada:-(

Har gjort ett halsband med stor snäckskalsblomma , som jag hängt på en
100% nikelfri kedja, till en person som köpte ett annat halband av mig först, som, efter att jag nickeltestat det , visade sig innehålla nickel.

Men nu hittade jag en ful fläck på det hänget så nu vetefasen vad jag ska hitta på.?

Personen som "vann" detta halsbandet har betalat 20 kr, men jag funderar ändå på att ta ett glashänge , somär mycket dyrare, en delfin, och hänga på en bit organzaband och ta några vaxade bomullsband och blanda i hop och försöka få till ett nickelfritt förfarande att låsa fast det hela med.

FRÅGA:
Nån som har nåt förslag? På låsanordning ala band?
Det är bråttom, eftersom det ska vara en födelsedagspresent till den personens väninna.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida