måndag, juni 02, 2008

Bloggar om adhd

Klistrar in ett inlägg jag gjorde i dag på ett av forumen om adhd, på nätet.

*
Varför blogga om ADHD?
Ramlar in på ännu en blogg där det står att läsa om
ADHD och efter en hundradels sekund ser jag att där säljes något.

Jag vill betacka mig för att människor tjänar pengar på mitt handikapp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:-(
Läs mer här>>
Nu skriver folk och bloggar och får ju betalt för att dom gör det.
Först blev jag glad över att så många verkade förstå våran fleråriga jobbiga debatt om adhd , med bl.a scientologer och kärfveanhängare.

Sen började undra så smått. VARFÖR?
Vad är det som PLÖTSLIGT , efter alla dessa åren, väcker intresset för ADHD , hos dessa intellektuella skribenter , eftersom det är ju inte precis i går vi började att diskutera ADHD?????

Fy fan om det återigen är pengar som är drivkraften bakom det hela:-(

Den jag länkade till nu behöver jag tala om att jag inledningsvis bedömer det som en riktig dyngspridare om jag får säga min mening.
-Vad tycker ni?
Först pratar bloggaren skit om olika proffesorer, Martin Ingvar t.ex och om NPF i största allmänhet och hur illa t.ex aftonbladets nanny gav råd till en förtvivlad mamma med värk i kroppen och där pappan fått storke och barnet hade ADHD och var utagerande värre.
Läs själva här i aftonbladet>>
*

2 kommentarer:

Klockan juni 03, 2008 4:22 em , Anonymous Anonym sa...

Nu har jag hittat hit! :-) Skickar min bloggadress via mejl eftersom jag vill hålla den så anonym det går.
*bamsekramen*

 
Klockan juni 03, 2008 4:26 em , Anonymous Anonym sa...

Äsch! Hittade ingen mejladress så jag skriver ut den här och hoppas ingen lägger märke till den! *s*

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida