torsdag, maj 29, 2008

så där..har ändrat igen tillbaka

vad fan är det för en mupp som ändrar i mina inställningar, kan man ju undra?
:-(
Ni vet de här förbaskade hindi-tecknen.
I går valde jag kanadensiska, göra för att det som var inställt, innan, *inaktivera* inte tycktes ta bort denna skräptext.
NU då jag kikar så är det inställt på *hindu*?????
JA INTE VAR DET JAG SOM VALDE HINDI SÅ JÄVLA ARG SOM JAG ÄR PÅ DOM TECKNENA:-((((((

Är arg som ni märker.
Man kan bli arg och det är inget fult, men ganska jobbigt för andra att höra på.
;)
Jag vill skriva blogg och vill fortsätta men kan ju inte om dom här tecknen ska dyka upp iderligen och inställningarna är ändrade, utan min tillåtelse lixom.

I dag skiner solen och sambon är brun som en pepparkaka, men framför allt så är han LEDIG.
;-) Jag älskar honom mest av alla kärlar i häla välden!!!
;o)
Nu klipper han gräset.
Jag har massa värk och är trött men tog medicin och om den hjälper ska jag ta och sortera ca 1 ton tvätt.
Sist vi gjorde detta så blev det 12 stycken överfulla jätte-säckar.
De stod parkerade i köket ända in i tvättstugan.
Hela bänken och ungefär 3 kvadratmeter är fullt med tvättat, ovikt tvätt och hela bänken är full med vikt tvätt.

FATTA! VI BEHÖVER HJÄÄÄÄLP!!
Ses!
ps.
Tack söta Puppy för din kommentar till gårdagens inlägg.
Blev så glad:-)
d.s

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida