fredag, mars 02, 2007

Riktigt jobbig svacka

Mår i dag?Apatisk

Motion?Nej ännu mindre än annars eftersom jag är kataton i princip:-/

Humör?Inte deppigt utan uppgiven

Värk på en skala 1-10?2


Konstigt nog så är jag inte deprimerad eller ångestladdad och det är ju bra, men hur tusan kan jag bli så apatisk och liksom orörlig???
Är inte viljelös, men trög i tanken.
Tacka vet jag en riktigt adhd-attack då hjärnan sprudlar och tar beslut i parti och minut och man är ostoppbart överaktiv.
Det är fan i mig mycket sundare än att sitta så här med skitigt hår och inte ha klätt sig på snart bergis 10 dagar.:-(

Jag talar ju om allt detta för läkare och alla jag har omkring mig, men jag tror inte att nån tror mig, eftersom varje gång jag orkar prata i telefon så låter jag ju glad eftersom jag blir glad och pigg av att ha social kontakt.

Jävla tangentbord..Nu får jag sendrag fastän det egentligen är en bra dag ang värken....suuuuuckkkkkar..§
Så där nu lade jag en dubbelvikt tidning under armleden..

Jag är glad i vissa stunder som nu faktiskt då jag skriver och lyckades med nåt för en gångs skull=hitta på en lösning på handleds-tangentbordsproblemet...;-)

Men jag oroar mig för att hela världen tycks stå stilla i väntan på mig, att jag ska resa mig ur askan och börja bete mig som folk....

Men då kan de ju få vänta som det verkar och den som väntar och längtar mest efter att bli normal är ju jag själv..För familjens skull och allra helst för sonens skull som ju är beroende mer av sin mamma än andra i hans ålder.

Men nu är jag lite förbaskad, eller rättare sagt oroad som vanligt över att de inte lagar mat då inte jag kan.
De har ätit skräpmat i snart 10 dagar och den dagen som sambon stod vid spisen blev det skinka korv , spagetti...Det är inget fel i det, men vart är näringen i form av grönsaker?

De måste inse att det inte är självklart att kvinnorn står för matlagningen i ett hem.
Nu har vänster handled dött så jag säger ajösss...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida