tisdag, augusti 29, 2006

Forum-fixar

I dag mår jag bra men har fortf värk i fingrarna och armarna efter gårdagens forumstart.
Har bara haft ett Bravenets gratis-forum förut så det är mkt att lära sig att hantera där inne som administratör.
Det är roligt och jag leker att jag jobbar.
:-)
Men får samtidigt reda på att jag inte skulle klara av att jobba då det gör så himlans ont i hela kroppen faktiskt efter en sån här sittning som det var i går.:-/

Har läst om att ifall man tillåter *gäster * att skriva så kommer spammarna som på beställning.
Tyvärr.
Ändå har jag i dag försökt få igång så att gäster har samma rättigheter som alla andra.

Har kryssat för alla val jag kunnat hitta och nu står det att gäster har 34 permissions-tillåtelser, men ÄNDÅ då jag loggar ur och är gäst så får jag inte skriva????
Fastän jag valt allowed guest to post topics and reply to anyone osv osv osv.....

Nu får jag fin -främmat av mina mest älskade vid sidan av son och man=mamma och syster kommer och vi ska ha te-stund med mackor och ägg och kaffe osv.
:-)
Kul ska det bli!
Nu ska jag vila...PUH! Varmt i dag också...jättefint väder ute och jag gick till brevlådan med sommarvindar milda och sköna mot mig.

See ya!

2 kommentarer:

Klockan augusti 29, 2006 10:34 em , Blogger RedAngel sa...

Shallåra...ah du nu e det uppat, men kajko på linjen så orkade inte fibbla till alla inlägg jag tänkt mata ut *S*...men lite nytt finns det!

 
Klockan augusti 30, 2006 1:15 em , Blogger Min kopp te! sa...

Jag ska gå å kolla snart!
:-)
Ska bara skriva dagens inlägg själv först..
:-)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida