söndag, juni 04, 2006

Skriver lite grand om läget

Mår i dag?Lite bättre för stunden då ingen blodtrycksmedicin är tagen

Motion?Nej om inte viss akrobatik räknas;))

Humör?Lite bättre men ganska så utslätat och likgiltigt

Värk på en skala 1-10?4 för både rygg och armar..Har grus och mer domningar i händerna än vanligt så det sticker rätt rejält i dem


Jag mår inte bra och sover mest på dagarna och tittar på tv på nätterna.
Mår illa och är uppsvälld och yr och ja mår äckligt helt enkelt.
Orkar då inte sitta vid datorn. Blir även uttråkad vid datorn och kan inte längre komma på vad jag ska göra, vart jag ska surfa, eller vad jag ska skriva om eller vad jag ska rita och har ingen lust.

I dag har jag hoppat över blodtrycksmedicinen för att kanske få några timmar med bättre mående
Ska inte hoppa över dem helt men ta dem i morgonbitti i stället för i kväll.

Har ännu inte orkat ringa till läkare. så trög är jag.
Det blir bara värre och värre verkar det som med psykiska trögheten.

Tackar !!! För era kommentarer som får mig att le en stund och känna nån slag connection med omvärlden där ute.

Åsas berättelse om mötet med läkaren var otroligt väl beskrivet och gud så man känner igen sig i goddag yxskaft-dialogen.

Stackars Åsa för jag vet hur hon satsar för att få ur sig allt till läkaren och få hjälp för sina händer också.:-(
Det är viiidrigt då man hamnar i såna här situationer tycker jag.
Läs hennes kommenter på mitt förra inlägg.

Over and out!

2 kommentarer:

Klockan juni 05, 2006 8:35 fm , Anonymous Anonym sa...

Å vad jag önskar att jag kunde lägga mina "magiska" händer på dej! Kanske är du intresserad av lite distanshealing?? Så jag får träna lite.....

Kram Gerd

 
Klockan juni 05, 2006 9:35 em , Anonymous Anonym sa...

Tack så mycket för din omtanke.
De ringde i dag till mitt jobb så att vi kunde boka upp en tid då ska jag få skenorna. Känns lite som Forest Gump ;) Alltid något, sa kärringen, hittade rävskit i hönshuset.
Du har väl sett Forest Gump? Om inte så tycker jag att jag kommer till dig i sommar, och ser på Forest Gump och Stekta Gröna tomater. Jag tar med filmerna å bidrar med din charm ;)
Hihi

Kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida