söndag, mars 19, 2006

Klimakteriet?

Kan det vara så att jag är på väg in i klimakteriet?
Har haft en månad då jag varit totalt uppsvullen i hela kroppen och sen kom lingonv redan efter bara 24 dagar?

Nu är jag totalt tappad på järn och ork känns det som, men på ett strålande humör.

Hade heller inga humörutbrott innan så som jag alltid brukar ha=exploderar onaturligt ,primitivt, och reptilaktigt någa dar innan L.

Eller så har jag lärt känna nån ny hona och anpassar cykeln efter henne?
Låt se här..hmmm....jamen då måste väl den honan ändå ha berättat om när dennes L kommer i gång, eller kan man på distans i rymden bara veta om andra honors cyklar??
I så fall funkar ju tankeöverföring. Hurra!

Har många ggr varit med om att vi som umgås, tjejer alla får L samtidigt tillslut.

Detta fenomen är välkänt så jag hoppas ni vet vad jag nu pratar om?!smile gjord av mig. Finns gratis att hämta via min ordinarie hemsida

Nu kom jag tänka på blogger och de problem som varit senaste dagarna.

Man kan stoppa in bilder och få texten och sånt att ligga som man vill om man väljer edit html-läge och det verkar funka också då det strular så som i går.
Kolla sen på webdesignskolan eller Andys html-skola hur man gör för att få texten åt det håll man vill bredvid, under, på sidan av bilderna.
Men då måste man ha en egen mapp på nån server som man länkar hela url tilll bilden -ifrån.
Det funkar då inte med bloggers bildförvararställe.

Har en länk till imageShack här bredvid där ni får hela obegränsat med plats för bilder och där får man även html-koden och behvöer bara klistra in.
Lätt som en plätt.
Jag växlar hela tiden mellan rich text och Edit html
Det går ju hur bra som helst att ta vilken kod som helst och bara klistra in där.
T.ex min 100-lista i går.
Den ligger ju som en lista med listelementen ul och li.
Tog den koden från min egen hemsida och bara klistrade in. Copy and paste.
Pies of a cake liksom.
;-)
Jag har försökt med bloggers bildinstoppning-grej men fan vad det fuckar upp sig varenda gång.
Man ska ju välja om man vill visa bilden i orginalstorlek och massa löjl.:-/
I alla fall misslyckas jag varenda gång.
-Hur lyckas ni andra?
Over and out..sa pojken..humpf!
:-)

1 kommentarer:

Klockan mars 19, 2006 6:47 em , Anonymous Anonym sa...

Halloj Anki!
Så du är också en blogger bloggare nuförtiden. Jag tycker mycket bättre om blogger än om WP måste jag säga. Jag har lärt mig bildfunktionen i blogger och jag tycker det funkar utmärkt. Men just i dag gick det ju inte att få dit någon bild. Men det ordnar väl sig igen när de fått igång servern som ligger nere. Jag har kommit på det där med kommentarerna som kommer i mejlen. Det finns ju en länk i mejlet till resp inlägg.
Ha det gott!
Kramkram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida