måndag, mars 20, 2006

Har äntligen hittat rätt

Mår i dag?
Skitbra
Motion?
Nej! Om man inte räknar brottningsmatch med M förstås?
Humör?
Gott och sunt!
Värk på en skala 1-10?
1

Jo jag har upptäckt hjälpen här på blogger och jag lovar att det är BRA hjälp man får.
Har inte haft tålamod förut då det alltid är nåt som stör mig från mina kropps-sinnen av värk och elände, men i dag, natt så gick det galant att läsa frågor och svar och göra exakt så som de säger.
Man kan=
1-Hämta färdiga koder (såna där omöjliga med $ tecken.Men skit i det du ska bara klistra o klippa ju)
2-Då hittade jag koden till senaste kommentatorer så nu synns ni i kanten.
Tjollahopp.
3-Jag lärde mig var nånstans jag ska välja datum-format (exempelvis 20/3 04:41) också.
Men nu minns jag fasen inte hur man gjorde?

4-Har även kollat upp vad man för göra med deras layouter och det är HELT fritt fram att ändra i css-koderna och stoppa in egna layouter eller bilder eller font-style osv.
Precis det jag redan gjort som ni kan se.

-5Om man vill bygga från scratch ska man ha med deras dollartecken-koder bara så att saker dyker upp som arkiv och sånt.
Appropå arkiv föressten.
5-Jag hittade ett javascript bland all hjälpen som gjorde en liten meny i stället för att allt ska vara i en lååång harang.
:-)
6-Jag och jag hittade även hur jag kan lägga in i förvägen sån där lista om hur jag mår osv som ni ser överst i detta inlägget.
Behöver aldrig mer skriva det för det kommer att ligga där perfekt tillgängligt det första jag ser då jag öppnar upp create post


Nu är jag lite överaktiv på natten, morgonen eftersom jag äntligen mår så fantastiskt bra. Måste då passa på att göra allt som jag annars får yrsel av och som då hjärnan bara lägger av att tänka i sin dimma av dåligt mående.
Kan inte jag få bli frisk? Snälla snälla gud!!!!!!!!
God gryning! så ses vi senare i dag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida