lördag, september 03, 2005

Magkatarr


edit senae samma dygn kl 4 på morgonen.

Mekar nu med bloggen och har kliat mig i skallen för att få en bild vid varje post på mig mitt lilla ego:-)..Hittade efter mkt om och men stället där php-kodsnutten skulle in i all sin prakt men problemet är då att bilden länkas hit till blogspot och ingenstans kan man ladda upp bilder vad jag kan se?? Utom i självaste inläggen då så jag gör väl det och hoppas att bilden finns så den synns sen.

På vilket sätt får ni kolla under varje inlägg där det står*Postat av*:-)

slut edit



Jag har så trist att jag ska nu se vad som händer om jag pyntar här i bloggen med en animerad bakgrund..hihi:-) Det kan ju problems då jag inte tillåter direktlänkning men jag har lagt in url till denna bloggen i en undantagslista. I den kan ni också få ligga om ni behöver direktlänka till min banner till exempel.
Problemet är att det verkar vara lite instabilt och min banner försvinner lite då och då och då jag kollar i listan så ligger ju adresserna där så jag begriper inte riktigt hur det går till?

I dag har jag bara sovit. Är så matt efter att ha fått beskedet om att vi får bygga eller rättare sagt=jag är matt efter anspänningen att vänta på besked.
Har nu väntat på besked från myndigheter mest varje dag de senaste typ 10 åren och det har brutit ner mig.

Har så svårt att slappna av och dessutom lider jag av katastroftänkande. Tar alltså ut olyckor i förväg och det är helt jävla fucking onödigt.

Om jag får gå i kognitiv psykoterapi nån gång så vet jag i alla fall VAD vi har att jobba bort=detta eviga ältandet som jag iofs nog har medfött i och med ev adhd/autistiska drag. Men ändå. Orkar inte längre ha oro i kroppen och en gång i tiden visste jag inte vad "oroa sig" betydde ens. Så trygg var min barndoms land med underbara föräldrar som bara spred livsglädje omkring sig.

Trodde att det var crime-night på tv i kväll men tydligen inte??? Vad är det för dag egentligen? Är det inte lördag.`??(Obs började skriva detta före 24-slaget?)

LÄS EJ OM DU ÄR KÄNSLIG!
Ingen mat har vi ätit för jag har magkatarr och både jag och R fick starka spykänslor då det är stopp i fucking toaletten..bläääääääääää:-(
Jo! R har stoppat i sig diverse onyttigheter hela dagen.
Nu får jag göra nån mer rejäl nattamat bara jag slutar upp med att må illa och tarmarna åka hiss upp och ner ända upp till svalget på mig.

Ups! Nu är det härliga operations-scenter på discovery på Life on the IR
Inte är det väl helt fel att skippa mat en dag?

See ya!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida