söndag, september 04, 2005

Nu blir jag galen

Hurm! Det går ju inte alls att göra så som de beskriver det ::här::Om att man ska kunna ha en liten bild brevid varje post eller ja där nere där jag skrivit nu=*skrivet av*
Där kan man ju bara se en tom ruta med kryss i som det är då inte bilder är tillgängliga men nu låter jag skiten vara så länge.
I morgon är det jag som mejlar denna service kundtjänst eller nåt och frågar lite närmare.
Det är ju kul att man kan fixa själv med både utseendet och allt här och att mallarna går att bygga ut med egna koder och bilder.

Tror nog att jag stannar här nu för tillbaka till bloggi.se blir nog svårt att flytta alla filerna och jag vet inte om jag vill längre.

Gäsp! Vad trött jag är och vilken stentråkig läsning detta är för er de senaste dagarna.
Jag uttryckte mig ju grymt förvirrat för typ 3 inlägg sedan.:-)
Men det är en bra illustration av hur min hjärna jobbar på fel sätt.
Det dunkelt sagda är inte alltid det dunkelt tänkta..har nån klok människa sagt.

Ja ja tjöööta!
Ses!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida