tisdag, augusti 30, 2005

Sova mitt på dagen....

..är inte särkilt kul.
Men sån är jag med mina abnorminiteter.
En odiciplinerad människa som inte ens har vett att skämmas är jag.

Solen skiner och det blåser ute.
Har halvstormat sydvästliga ljumma vindar hela natten.
Påverkas av detta vinande så tillvida att jag blir nedstämd.
Vindens ljud blir som en klagosång i en mörk Bergman-film typ, inne i mitt huvud.

Såg på Andarnas makt i går och jag blir så impad av de här medierna som får fram hyfsat med info om de döda, men samtidigt kan jag inte låta bli att tänka att det nog ändå är hum-bug.
Det som stör mig är att de hela tiden sitter och upprepar meningar och ord så det blir till kvadruttel-ekon.
Det gör de bergis bara för att hinna tänka efter vad de ska säga härnäst tänker jag.
Många saker är ju typ 50%-chanser som kan stämma in på alla människor och jag får för mig att de läser av personerna i rummet så de ser om de lyser jakande eller ser mulet nekande ut.

-Vad tror ni?
Samtidigt har jag ju själv upplevt vaga övernaturliga händeleser så jag förnekar inte att det ändå kan finnas äkta medium och att det kanske visst är så att de får ta emot detta från de döda, men skeptisk är jag ändå.
;-)

Glömde tala om att jag faktisk hade lite värk i händerna förra veckan och i dag har jag sånt där grus i dem och de domnar av så sakteliga här just nu så jag ska sluta skriva strax.

Däremot var värken inte alls så stark som den kan vara då det är värmeväder på G.

Har skrivit av mig lite arga tankar i den låsta dagboken i dag också+att jag ritat animerade bakgrunder som är rätt så anskrämliga.:-)

NUUU måste jag käka och sova och vaknar nog inte på denna sidan av dygnet.

Ses!

1 kommentarer:

Klockan augusti 30, 2005 3:11 em , Anonymous Anonym sa...

Sova mitt på dagen är något som jag lärt mig efter 12 år i Spanien ;)
När tempen närmar sig 40 på eftermiddagen är det fantastiskt skönt att ta sig en siesta, inget att skämmas för. Dessutom blir man som en ny människa efteråt.
*Kram!*

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida