måndag, augusti 29, 2005

Foton,adhd,smycken,såpnejlkor, bästis

Nu sitter jag här och skulle bara previewa och så försvanna allt..jäääla shit!:-/
Nu visar jag bara fotona om jag kan få in dem eller om hot-link-protect är FÖR effektivt för de ville nämligen inte visa
sig fotona sist jag klistrade in dem=nyss:-(

Såpnelikor



Såpnejlkor större bild




Andrea vid datorn



Smycken att välja på


Ja nu synns de och jag har ett uuuuselt adhd-humör som dippar ner till botten av ett 1000meterdjupt hav på 0.5 nanosekunder.
Från att ha varit på bra humör, mätt och belåten här på natta-maten=matlåda med schnitzel , så dök humöret direkt då jag bara såg vita rutor med röda kryss i+ att allt jag skrivit försvann bara för att jag tröck på *preview*.
Ännu surare blev jag då jag såg att jag fick logga in igen trots att jag klickat i *kom i håg mig*.
Det får jag dessutom alltid göra så slutsatsen jag drar är att vare sig preview eller kom i håg mig är nåt att ha=verkningslösa knappar med andra ord.
Sånt gillar inte vi datanördar;-)


Ska nu försöka göra no-no och yes-yes regler till min hemsida och grafiken.
Har fått fina flaggor som min bästa kramrat Andrea har ritat.

Glöm nu inte bort att jag har ännu en bästa kamrat och det är Kraxa och det är min äldsta bästa kamrat och Andrea är min yngsta bästa kramrat.

Såna bästisar skulle ni ha om ni inte redan har några.
:-)

De är ena riktiga guldmänniskor som kan roa mig hela dagen lång.
Tröttnar aldrig på att lyssna på dem då de har massor att berätta och på så vis är dom rätt så lika , trots åldersskillnaderna på 46 år och 23 år.

Det stör mig att de inte bor här ..HÄR-INTILL-MAX 50 meter från mig menar jag då med nära
:-)
Skriver kanske nåt mer i kväll men vet inte.

1 kommentarer:

Klockan augusti 29, 2005 10:17 fm , Anonymous Anonym sa...

Hej hopp Ankie!
Bara jag som är inne och kikar.
Förstår att ditt humör sjönk snabbt när det börjar krångla. jag är likadan. Egentligen kan man ju inget göra och inte blir det bättre av att sura men det är så man reagerar. Heh.
Låter så mysigt med dina två bästisar. *mys mys*
Hoppas du får en bra måndag Ankie.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida