söndag, augusti 28, 2005

M bättre+sovvanor

God sen kväll!
Har sovit som en björn i ide om vintern.
Nu äntligen känner jag mig utvilad och klar i skallen.

M har blivit bättre i foten, men det gör fortfarande ont i vaden, men åtminstone har svullnaden gått ner så det går ju åt rätt håll.
-Mest skrajsen är man ju för blodproppar, men M säger att det bara bultar och värker då han tynger på den foten och så beter sig väl inte en blodpropp?

I övrigt är det väldigt rörigt här och jag vill så gärna hålla kvar den goda arbetslust som jag fick då Andrea var här, men det verkar tyvärr som att jag omedelbart regriderar eller vad det heter? Går tillbaka till gamla vanor då det inte finns ett stöd vid min sida.
Det var helt underbart att få känna sig som förut och hitta kraften inombords igen då medans Andrea var här.

-Detta får mig att förstå att jag måste få igång det sociala livet igen och ha folk omkring hos här hemma, men hur ska det gå till då varenda kotte dunstat ifrån oss?

Förr var det svängdörrar här hemma. Man knackade inte ens på dörren utan klev in och ropade *hallå*.
Förr kom både barn och vuxna hit flera ggr dagligen och vi gick till dem.
NU är vi ensamma som om vi blivit 80 år gamla och alla dött ifrån oss eller nåt:-(

Undrar om det blir skillnad då nya huset är på plats?
Om vi nu får nåt hus vill säga.

Både M och jag känner det som att det nog går åt helvete och då vet vi inte vart och hur vi ska bo för utan badrum klarar jag inte 1 år till.

Den här vintern kan jag palla om det är säkert att vi sen får huset, men inte en vinter till.
Aldrig mer vill jag frysa och gå omkring skitig.

Nu har jag så många små uppdrag på nätet att utföra att jag inte vet i vilken ände jag ska börja.
Hittar hela tiden sidor som direktlänkat till både foton, bilder och grafiken.
Ser det via statestiken.
Sen jag slog på hot-link-protection så har besökarantalet fördubblats och det är då folk som undrar vart *deras* bilder tagit vägen=mina bilder som de lössen direktlänkat till då:-/

Ja det kommer hit till min hemsida och letar, men de kan inte få med sig bilderna och då tycks de återkomma minst 10 ggr och jag fattar inte varför??
Varför försöka om och om igen ? Då det inte går och de har dessutom en utförlig klargörande text att läsa på hot-sidan ::här::

Har mejl +gästboksinlägg att svara på.
Vet inte när jag kommer att vara koncentrerad nog på att svara så jag hoppas på tålamod.

Kram!

1 kommentarer:

Klockan augusti 28, 2005 11:12 em , Anonymous Anonym sa...

Kram!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida