söndag, juli 03, 2005

Utebliven fasan

:-) I dag kunde jag ha serverat er ett fasan-foto , men naturfotografen M fick inte tag på den, trots idogt klättrande i berg här i skogen på tomten med kameran i högsta hugg.
Fasanden kom spatserande precis nedanför vårt hus och gick och pickade i backen och M bad mig hiva ut kameran genom fönstret.

I dag har jag värk i händerna och i kroppen i övrigt , samt har mos i hjärnan.:-(
I går satt vi och hade skoj med grannarna och de drack Whiskey och vi garvade så det ekade mellan husen här.:-)
Sen gick grannfrun och jag med ett långt måttband och mätte upp möjliga platser att placera ett hus på.
Vi fann ett jättebra ställe, men karlarnas hjärnceller hade gått på semester så de kunde inte "se"det vi såg..Typiskt.

Nu ska M åke ner med bussen och handla (fortfarande har vi ingen bil).

Det är rätt dött på nätet så jag ska försöka göra om hemsidan igen, medans jag har få besökare så dom inte inte ser vad jag gör.
:-)
Ses!

1 kommentarer:

Klockan juli 03, 2005 5:55 em , Anonymous Anonym sa...

"Så det blev ingen fasan till middag idag" Hoppas ni lyckas bättre en annan gång!!
Fantastiska bilder på ömsat ormskinn du tagit!!! Jag lovar att skriva mer till dig då det är lite lugnare här hemma, strax ska Kenth och jag ta en kvällspromenad ner till gravfältet. Blomman du undrar namnet på är förmodligen en Toppklocka. Låter fantastiskt det där med husbygget, så spännande!!!Hjärtligt tack för din kommentar i min blogg!!!!
Kram från Annica Kenth hälsar

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida