fredag, juli 01, 2005

ORM-bilder igen....varning!!!!!

God morgon!
Har varit vaken sen kl 5.30.
Vaknade även vid 1-30-tiden av värk och tog medicin och somande om.
Härligt att vara vaken på dagen.
:-)
Har en potatisgratäng i ugnen nu och ska steka köttbullar till.

Åt grillad fläskkarre och kokt potatis härom kvällen så det får bli köttbullar.
Är vrålhungrig trots att det är tidigt.
M är nog också hungrig då han klipper gräs för fulla muggar och han har också varit
vaken sen kl 6 i morse.

Vi har kollat på animal planet.
Har även fått systemåterställa datorn här som fick nåt skit nu igen som kapade
programmet anteckningar+ nåt jävla anonnsprogram som inte panda antivirus lyckades ta bort.
:-(
Jäkla slit och skit!
M satt och lade patiens då skiten poppade upp.
Har ju precis gjort om hemsidan och massa ny kod ligger ju i datorn och jag har då ingen lust att koda om eller gå in på webhotellet och kopiera allt.'
Chansade därför på att bara systemåterställa tillbaka 1 dag.
Det gick tydligen vägen.
*Puh!*

Nu kommer ormbilder här för er som är känsliga.
Den fina ormen som nog var en snok ändå.
Men säker kan man aldrig vara förrens man sett ögonen på den.
Nu tror jag dock den flyttat och det tyder än mer på att det var en snok, eftersom
de går i från vattnet och jag tror det är för att ömsa skinn och sen återgår de till
sina favvoställen vid vatten.


Ormskinn ömsat


Ormskinn ömsat


Ormskinn ömsat

Nu måste jag ta lite frukt.

Håller på att svimma av blodsockerfall.

1 kommentarer:

Klockan juli 01, 2005 9:22 em , Anonymous Anonym sa...

Så skönt att det "bara" verkade vara en snok (flera snokar (så klart...) som snokade omkring på tomten.

haha, jag vet. Jag var skitlustig. *not*

Ta hand om dig, ät och ta det lugnt. *kramar*

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida