onsdag, augusti 30, 2017

Så här mår jag augusti 2017

Mår i dag? Status på måendet= på en skala 1-5
1 är helt värkfri och glad.
2 ledvärk och glad Ja!
3 ledvärk och ledsen
4 värk överallt men glad Ja!
5 värk överallt men ledsen
väderleken är =Började regna precis, och det är varmt, men skön kväll har det varit.

Mår som jag gjort i många år nu. Har haft mindre av värk i armarna, men mått dåligt i övrigt.
Får ta 4 sprutor med insulin per dag och det gör att jag ibland får riktigt bra dagar.
Vi bor kvar i huset. Ev. Flyttar vi eftersom även sambon fått sjukdomar och det måste ju städas vilket är svårt just nu. Den som lever får se!
Sköt om er!
Over and out!
P.S Kanske gör en politikerblogg här, men det är inte läge än, men jag älskar debatter! Vet ni någon sådan kan ni väl tipsa mig!?
D.S

2 kommentarer:

Klockan oktober 25, 2017 3:35 em , Blogger tingeling95 sa...

Hej!
jag igen!
Hoppas Du mår bra? Så bra det nu går!
Det är ju Oktober nu och den 26 så jag undrar eftersom detta är det sista inlägget vad jag kan se på flera månader.
Hoppas allt är ok och att Du bara tagit en blogg"paus".
Kram från mig
Ingela

 
Klockan juni 03, 2018 8:17 em , Blogger Min kopp te! sa...

Heeej!oj vad sent jag ser din kommentar!
Hur är det med dig? Har du hemsida t.ex? Saknar så himla mycket den tiden med fantastiska bilder och egna skapelser. Man kände igen folks hemsidor.
Förlåt!
Tänkte skriva en uppdatering om läget i dag. Har fler bra dagar men denna sommar är ju exeptionellt snäll mot värken. Typ 28 grader. Lika varje dag och sedan härliga regnskurar på kvällen och i förrgår natt. Jo och åskar kom på blixt visit. Fniss!��
Är så sömnig så jag skriver så fort jag kan.
Massa kramelikramar!��❤️��☀️����

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida