tisdag, februari 19, 2013

Orkat mycket, trots lite värk

Mår i dag? Status på måendet=2   på en skala 1-5
1 är helt värkfri och glad.
2 ledvärk och glad
3 ledvärk och ledsen
4 värk överallt men glad
5 värk överallt men ledsen
väderleken är =Hyfsat  ca -1 grader ute.

En märklig dag i dag. Jag mår fruktansvärt bra trots svullna domnande fingrar.  Har bra smärtlindring mot dem. Har plockat i vardagsrummet så att 2 hyllmöbler börjar se ut som de ska.  Damma behöver nån göra sen, men jag har lagt saker på sin plats och det har varit Karlsson blandning vill jag lova som legat där i snart åratal.  Varje sak har ett smutsigt tjockt lager ovanpå sig och ja jag får helt enkelt delegera de arbetsuppgifterna till nån annan här hemma senare. Är så glad då jag vaknade pigg som en mört kl 7 i morse. Har packat 3 brev med auktioner från Tradera också.
Nu känner jag mig hungrig och väldigt trött, men det är ändå efter att jag har "jobbat" så jag ser det positivt ändå och kanske jag kan få vara uppe en stund i kväll igen och fixa med sakerna på köksbordet? Den som lever får se.:-) Får snart hem pärlor liknande de på fotot här, men mer i pastellfärger och dessutom längre. Minns inte just nu vad dom kallas, men det är snäckskalspärlor i alla fall. Snäckskalsspjut kanske de heter? Hajtänder? Kolla in länken här så ser du exakt dem som jag har köpt på Tradera http://img.tradera.com/gallery/459/156051459_1.jpg

Gogumman! Om du läser här så vill jag bara berätta att jag inte själv har sett dom där inställningarna som krånglar när man ska säga om man är en robot eller inte.  Ska gå igenom vad jag valt senare i dag eller i morgon.  Tack för din kommentar föressten!!!:-) Blir alltid glad då du eller någon skriver hos mig!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida