måndag, februari 17, 2014

Uppdatering! Oj! Vad länge sen jag skrev!

Mår i dag? Status på måendet= på en skala 1-5
1 är helt värkfri och glad.
2 ledvärk och glad
3 ledvärk och ledsen
4 värk överallt men glad
5 värk överallt men ledsen
väderleken är = Fint, det lilla jag kan se genom en glipa i gardinen.
Ligger i soffan.
Nu skriver jag i htmlläge.
Vilket jag inte alls vill. Skriver på iPad och i skrivläge dyker inte tangentbordet upp.
Måste försöka greja detta,
Vill bara säga att jag har hopp om livet och tar numera sprutor med Victosa och de funkar perfekt och sänker blodsockret och jag ska röntga huvudet då jag inte fått ordning på sköldkörteln. Äter högsta dos Levaxin och har trots det underfunktionen kvar :-(
Har inte alls orkat vara ute på nätet mer än 5 minuter i taget.

Återkommer när jag kan skriva om tangenterna visar sig.
Det kan annars dröja till jag kan sitta vid stora pc.
So long.!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida