söndag, maj 15, 2011

Boken Äcklet

Mår i dag? Hyfsat efter 1 dygns sovande ,nästan i ett sträck, med avbrott för shlagerfestivalskoll  någon timma .
Är trött bara.
Hittar min "livsbok" Äcklet skriven av Jean Paul Sartre. Den bokens dystra mummel har funnits i bakgrunden av min själ mest  hela tiden. Denna bloggen var tänkt att skrivas i samma stil. Har nog lyckats med den trista delen i alla fall. Hehe:) Måste lägga av med detta äcklandet av både mig själv och hela mänskligheten. Nån som vet en levnadsglad filosofisk bok som kan ta vid här? Inte Candide eller äcsh nu glömde jag vad jag tänkte på.
Ska nog sova lite till känner jag.
Over and out!

1 kommentarer:

Klockan maj 19, 2011 6:50 fm , Anonymous Anonym sa...

Lästips:

Socialstyrelsen vill att vi äter 6-8 skivor bröd om dagen

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida