onsdag, maj 11, 2011

Härligaste dagen på länge

En sådan ska ligga på vinden nånstans.
Mår i dag? Utmärkt! I alla fall så pass att jag med hjälp av medicinerna kunnat vara i gång en anings aning i dag. Har pratat med grannen, fikat, duschat, klätt mig, satt på mig smyckena som jag har gjort själv i gult, rött och orange färger och åkt med permobilen för allra första gången. Ojojojojojojoj säger jag bara. Vad snabbt det gick. Och ändå tror jag inte jag nådde maxfart.:-) Nackdelen är mina stela händer som inte riktigt kan greppa spakarna. Man ska nämligen hålla i höger flärp hela tiden när man kör och jag tappar ju känseln och tar i för hårt eller inte alls. Hm. Vet inte hur vi ska lösa detta ännu. Det kan finnas en chans att det ska finnas en knapp som gör jobbet åt en, men chansen är nog mer ett önsketänk. Nu kan jag inte srkiva mer på grund av sendrag. Over and out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida