tisdag, oktober 12, 2010

Om jag får fler symptom går jag över till LCHF

Mår i dag?  Värk i händerna så fort jag försöker använda dem men de känns bra i vila.
Har funderingar kring LCHF .
OM jag börjar må sämre så måste jag börja med att äta efter den principen eller också är jag så dålig redan att jag inget har att förlora på att gå över till den kosten.
Mitt problem fortfarande är att jag inte är frisk nog att laga mat och måtse äta matlådor. Men kanske går det att pilla bort kolhydraterna och lägga till avocado och färdigskivad rökt lax mm?

Detta gör faktiskt stort intryck på mig även om jag tycker att LCHF-debattörer över lag låter fanatiska och har dåligt på fötterna när de påstår saker om sin kosts förträfflighet.
Snälla ni, om ni orkar så läs om Karins öde. Vad som hände henne när hon har eller hade diabetes typ 2!!!!
http://www.netdoktor.se/diabetes/?_PageId=99605

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida