söndag, oktober 29, 2006

Värme på och ny layout

Jahapp! I dag slogs elementen på av sig själva. Och vi eldar i brasan och har nu 21 grader varmt och skönt.
Har gått upp 4hg ca och det beror tydligen på att jag åt spagetti och köttbullar och 2 tårtbitar + att jag slafsade i mig köttbitar.då jag vart så där hungrig som kvinns kan bli 1 gång i månaden.;-)

Har ändrat layouten och ska sen länka in alla dem jag läser hos, men inget mer krimskrams för min del tack. Orka..?;o)

Är dyngtrött och men jag mår bra i alla fall.
Har debattat inne på passagen under rubriken adhd och är nu så yr i hatten av alla inläggen därinne. Puh! Pust!

Vill visa ett sött foto på min älskade, hur han såg ut som barn.
& jag vill visa ett foto på mig och så där smal ska jag bli igen tills i sommar.
:-)
Klicka på foto för storbild.Copyright AnkieCopyright Ankie

3 kommentarer:

Klockan oktober 30, 2006 5:50 fm , Anonymous Anonym sa...

Ja nu har det verkligen blivit kallt tom här nere i sydskåne.....

 
Klockan oktober 30, 2006 10:32 fm , Anonymous Anonym sa...

Så sött 70-tals aktigt foto. ;-)

Sådan frilla hade även jag, och en sån sjal också. Nu blev jag lite nostalgisk.

Kram///M

 
Klockan november 02, 2006 2:48 em , Blogger RedAngel sa...

haha...nämen vilken pingla Ankie, vilket gulligt foto när du var liten tösabit...shitt vilka stora ögon! Alltid kul med bilder...
Å vad du har ändrat, tänkte först...eeeh hamna jag fel nu eller?!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida