onsdag, mars 15, 2006

vilat+fikat och lugnat ner mig

Har nu vilat och sitter med kaffet i hand.
Har inte lika ont i nacken och arselvärken släpper efter vila som tur är.
Men jag vågar inte röra mig eller ta i nåt.

-Förlåter ni mig för min tjurighet i förra inlägget?
Hallå! Det ekar här? Är det nån här?....nämen nu börjar jag ju igen;-))
Inte meningen.

Vi har fått hjälp med att försöka lösa vattenfrys-mysteriet.
I morgon ska de blåsa tryckluft, varmluft genom hela den 80meter långa kabeln.

Alla samarbetar nu och hjälps åt. Alla är dötrevliga av gubbsen som är här och jag tror de t.o.m ska sova över i huset i natt för att vara på plats då det ljusnar ute.
Vi fick låna 200 liter vatten av en granne till varmluftspumpen, tror jag det var och i såna fall till elementen.
Tackar!made by a  fool våra närmsta grannar som har ett sånt tålamod med oss strulpellar i dessa tider.

Ni som letar efter husets inlägg och foton kan söka på denna bloggen med sökordet=hus. Kolla upptill lite till vänster där det står *search this blog*

Vi fick även veta att vi kan gå in och ta en duch så fort bara vattnet går i gång...jipppieee!
-Fattar ni vad en duch varje dag betyder för mig?
duchfyrverkeri
Att få ducha flera veckor före inflyttning kunde jag inte drömma om att få göra.
Di är snäääla dom här snickarna tycker vi.
:-)
Så där ja.
Snart ska jag söva...

1 kommentarer:

Klockan mars 15, 2006 11:19 em , Blogger RedAngel sa...

*L*...åh så najs med bilderna på huset, måste väl vara skönt att snart få ordning på alla grejor (även om det är tungt, jobbigt & slitgöra att förflytta föremål)

Just det, broder hade fått diagnos adhd nu...de ändrade på sig?! Hmm.. antar de kommer hålla på så ett tag kanske *S* de verkar ju inte kunna bestämma sig!

Och jupps..man kan bli grinig av värk! Förfan nacken dansar med knivar, axeln sjunger lovsånger om nålar & ja..höften...de låser sig då de fått nog!

MEN...man försöker bita ihop & LE ändå! Men...man måste få gnälla av sig lite då å då!!!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida