onsdag, mars 15, 2006

Hus och fofon,värk

Tametusan har jag inte fruktansvärd värk redan då jag vaknar.smilie ritad av mig

Kommer från armbågarna som jag råkade röra lite på i går då jag gick med staven bl.a.
Fattar ni varför jag har rörelseskräck?
Jo för att så fort jag rör mig så värker det satan.
Det är något avtändande för livsgnistan.
.smilie ritad av mig

Är så sugen på att langa upp fotona och skriva, men det går inte.
Fan fan fan!!!!!

En sak är härlig=gå upp kl 7 varje morgon och vara hyfsat trött på kvällarna..smilie ritad av mig
Har inte ens blivit överaktiv i hjärnan så som jag brukar bli då jag har många intressanta projektplaner på t.ex vilka möbler vi ska köpa och blommor, buskar att plantera.
Sånt kan ju få igång mig att t.ex sitta och leta på nätet och då blir skallen övertänd och elektrifierad så jag inte kan sova på 2 dygn, men det har inte blivit så denna gången..skööööööööööönt det!!!!

Ber åter om ursäkt för att jag lovat fotovisning, men att det inte blir riktigt ännu då.

See ya!

1 kommentarer:

Klockan mars 16, 2006 10:07 fm , Anonymous Anonym sa...

Det låter verkligen skitjobbigt det där med din värk. Klart att du inte vågar röra dig för mycket i rädsla för att det ska komma tillbaka och göra ont efteråt.
Önskar dig en fin dag iaf, vännen.
Kram Laila

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida