fredag, mars 17, 2006

Lingonstart-hus-länkar

G B
Rom byggdes inte på en dag, men si vårt hus gjorde det.-)
Sätter en permanent länk i varje inlägg ett tag framöver till dagen då huset anlände här

...........................................................

I går startade lingonv. och jag blev helt nedtyngd i hela kroppen och totalt matt.
Fattade inte riktigt vad som hände, men så där blir det ju i bland av detta eländet.
Har ju också varit uppsvullen och så påverkade av vädersvängningarna att det var länge sen jag reagerade så hårt på just det fenomenet.
Önskar man kom i klimakteriet snart så man slapp skiten.

I dag är det en snickare här och den andre är ledig.
Vill in och ducha men det sitter tejp runt hela badkaret och jag är lite skraj då
att nåt kanske inte är fastskruvat. Är så fånig då jag får för mig saker.
Är säkert egentligen inget problem.

Vi skulle ju få lov att ta bort all papp från golvet och ducha bada hur mkt vi ville så jag tar med mig R och nån stol eller 2 in dit i kväll då han åkt hem, förhoppningsvis....tänk om han sover över där igen ;-))

Funderar och funderar på om vi ska ta bort de här lite fula trähandtagen i köket på alla luckor och köpa nya i nåt mörkt smidesaktigt , eller om vi ska skita i det.?

Måste nog se golvets färg innan vi alls köper en endaste pryl.

Ute är det strålande sol- väder och nu skulle jag vilja gå en långpromenad, med stavarna men har inga rena långbrallor och inga bra strumpor.
Bara äckelgröna-med blommor-sockor..och shorts. Ser helt sjuk ut för jag fick lov att ta en rosa t-shirt till detta..snyggttt....inte...;(

som sagt...kolla upptill i mina inlägg i framtiden för att kunna komma till husfotona.
Over and inneboende, innesittande, vill out!!!!!



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida