onsdag, mars 15, 2006

Min kopp te

Äsch! Nu kronvärker det IGEEEN! Fuck this pain!
:-/
Jag bara lagade mat och så började eländet om igen.
Kommer nog inte kunna lägga in alla fotona, men ska försöka med några innan jag somnar ikväll.
Konstigt nog blev jag åter lika toksömnig, trots min 4-timmars sömnpaus på dagen??!!
Det är alltså värken som lägger ut dimmor i hjärnan.
Muppskitvärk!:-/

Tur jag hann duka och laga maten då da=ungspannkakor med kött och grönsakssoppa blir det.

Funderar även på att vänta med foton tills nån kommenterar här.
Är tjurig då jag inte får nån respons och känner lite då som att varför ska jag visa foton om ingen vill titta?
Vet att åtminstone en kikar och den ska jag visa för i såna fall, men det kan jag göra via mejl eller mejlinglistan , nej visst ja , inte via mejlinglistan, men väl via mejl;-)
Over and out!

1 kommentarer:

Klockan mars 15, 2006 5:38 em , Anonymous Anonym sa...

Jag kikar och kikar och kikar och väntar på foton hela tiden, gör nästan inget annat än att kollar efter om det kommit några foton, har bara inte orkat skriva, du vet att jag gläds för er skull och är jätte nyfiken på hur det kommer att bli!!! Kramilikram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida