tisdag, mars 14, 2006

Huset foton...kommer..flera..

Oj! Nu kommer jag inte in på bloggen så fan vet när ni får läsa följande:?

Oki nu ska vi se..kl är 19.22 och var 18.00 då jag provade sist..att logga in
Elen gick strax efter mitt senaste inlägg här i morse.
Vi har varit strömlösa men inte hemlösa;o)
Eldat i braskaminen som tokar och se det höll oss varma.
Det kom en elektriker och fixade och drog om elen.
Man får nämligen inte ha 2 elskåp och abonnemang och det tänkte
inte vi på, men nu är det kirrat.

Har varit inne i huset och kollat i alla rummenn:o)
Det är så fint, men mindre än jag tyckte förut då vi var i visningshuset.

Mer erfarna grannar talar om att när man fått dit tapeter och golv och allt är klart
så kommer man återigen tycka att det är större igen.

Hela huset är nästan klart.
De är klara med övervåningen och spikar nu fast plast och brädor på taket och
i morgon blir det takpanne-läggning.

Har tagit mängder med foton, men dom tar som bekant kraft från mina
händer att bearbeta, så jag är ledsen att skriva detta, men jag tror inte att
jag orkar göra detta i kväll.
Har svinont, då det är värmeväder på ingång och jag är så
trött också då jag knappt sov i natt.
Av trötthet får jag tredubbel värk också:-/

Återkommer kanske kanske ikväll om värktabletterna skulle råka ha sån bra effekt, men troligen så
får ni se resten av fotona i morgon.

Vi är glad och mår bra för övrigt.
:-)

Måste ägna daqen i morgon åt att ringa runt och fråga efter en
praktikplats åt R.
Han bara måste ju få nåt att göra stackarn, annars får dom väl hitta på nåt
annat till honom på skolan tycker man.
Lite konstigt att ingen överhuvudtaget ringt till oss sen den där tjejen slutade och en
ny karl skulle börja??:-/
Tänkte att han behöver väl finna sig tillrätta, men sen ringer han , men icke sa nicke och jag
har faktiskt inte det telenummret..suck för mig som inte kom på att lyssna noggrannare från var de ringde, men
har jag tur kan jag få tag på syovägledaren som då kanske vet mer.

Over and out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida