söndag, december 26, 2004

Första inlägget då.

Ja ha! Nu startar jag ännu en blogg. Trivs annars bra där jag har min vanliga blogg som heter : En kopp te. Den påminner i övrigt om denna, men har bara 1 snubbe vad jag förstår som står bakom den. Jag känner att jag vill ha mina inlägg kvar om nåt händer och ska försöka spara dem och ev föra över dem hit senare. Det som är bra med Bloggi.se är att den är Svensk. Om man har lite svårt för engelska, då menar jag. Jag är ingen tok-svenska som förespråkar Sverige utan en mångkulturell ivrare så klart.:-)

Ja nu sitter jag här och skryter om en annan blogg-service vilket inte var min mening från början.
Vet inte vad jag menade att skriva alls från början?

Hade en liten ide i huvudet om att samla allt jag tycker är "magstarkt" här inne.
Som t.ex att berätta om , i kodad form, sånt jag hört och själv varit med om som är lite väl magstarkt att berätta alla fakta ikring, bara rakt ut så där, men ATT det hänt kan vara kul ändå för många fler än de inblandade att få reda på ,utan att nån ska känna sig uthängd eller utpekad.
-Vad tycker ni om den iden?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida