söndag, december 26, 2004

Magstarkt

Magstarkt
Ska se vad som händer då jag använder snabbverktyget=*BlogThis*. Det ser ju ut som att man måste koda??
Man ska även kunna blogga via mejl och det ska jag också testa strax.
Hoppas kunna klämma ur mig åtminstone en magstark story här snart så ni inte tror att denna bloggen kommer bli så som många nystartade bloggar=tom.
-Varför är det så föressten?

När jag sökte igenom bloggarna på bloggi.se t.ex så var minst 90% såna som nån bara startat och sen inte skrivit nåt i??:-/
Trist läsning ,är ju bara förnamnet tycker jag.
Allra värst var ett annat ställe, som jag inte minns vart där det bara stod*IDIOT* & inget annat??...
-Men vad är det med en del folk? Är de så aggressiva och utåtagerande att de bara kan med att vara otrevliga eller?

Okej..Nu provar jag detta först och sen via mejl..Ses!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida